جوانی به وسعت یک روح پیر

هم صحبتی با دنیای وب ، غریبه ترجیح داده میشود به آشنا

جوانی به وسعت یک روح پیر

هم صحبتی با دنیای وب ، غریبه ترجیح داده میشود به آشنا

  • ۱
  • ۰

خدا

به نام خدای بی نیاز - نه خدایی که در من 12 ساله در زیر سجاده ام پول قرار میداد و میگفتند به من که فرشتگان پول میگذارند خب خانواده من این روش را انتخاب کرده بودند برای تشویق به نماز خواندنم ..... بعد از مدتی هر بار سجاده را جمع میکردم پولی نبود ، بهترین علتی که من در ذهنم رقم میخورد این بود که حتما فرشتگان خدا آدرس مارا گم کرده اند ....اما بعد از مدتی که بازه زمانی زیادی هم بود خبری نشد و من 12 ساله یقین پیدا کردم که خدا با من قهر است . حالا که فکرمیکنم میبینم کار خانواده من چقدر اشتباه بوده .... میخواستند من را به خدا نزدیک کنند اما آن روز که با خود گفتم که خدا قهر کرده است ..... به مراتب بیشتر از خدا فاصله گرفتم . و کار خانواده نتیجه عکس داد . 

  • ۹۵/۰۳/۰۱
  • محمد مسعود جوان

نظرات (۱)

به این کارها میگن
روش های تربیتی شخمی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی