جوانی به وسعت یک روح پیر

هم صحبتی با دنیای وب ، غریبه ترجیح داده میشود به آشنا

جوانی به وسعت یک روح پیر

هم صحبتی با دنیای وب ، غریبه ترجیح داده میشود به آشنا

  • ۰
  • ۰

راه حل

در پست های قبلی گفتم که خانواده مذهبی من حضور یک جوان 24 ساله را در یک خانه حالا هر خانه ای چه آپارتمانی چه حیاط دار . خوب نمیدانند و شک ندارند یا بهتره بگم یقین دارند که من به گناه میفتم در خانه ای که بخوام تنها زندگی کنم . اولا من 24 سال فقط سن شناسنامه ای دارم خودم فکر میکنم اگه بخوام با عدد سن خودمو بگم .... آره 40 تا 50 میشه . اما 40 تا 50 معمولی نه ر  و    ا    ن   ی . یا دپرس حالا تصمیم گرفتم خودمو مقطوع النسل کنم نمیدونم چطوری اما فکر کنم اگه این کارا بکنم خالی از هر نوع حس جنسی میشم و این حرکت میتونه یک دلیل تقریبا خوب برای خانواده مذهبی من باشه که کار بد نکنم هرچند همین الانشم که مثلا سالمم حسی ندارم .... 

  • ۹۵/۰۳/۰۳
  • محمد مسعود جوان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی