جوانی به وسعت یک روح پیر

هم صحبتی با دنیای وب ، غریبه ترجیح داده میشود به آشنا

جوانی به وسعت یک روح پیر

هم صحبتی با دنیای وب ، غریبه ترجیح داده میشود به آشنا

  • ۰
  • ۰

لباس نو (جدید)

از قدیم یادمه از خرید لباس نو ترس داشتم و تا الان ادامه داره این ترس . چرا ترس ؟ چون هربار که لباس نو میخریدم بعلت اینکه باید از فیلترینگ مادر بزرگم رد میشد. و آن در نظر نمیگرفت که این لباس بر اساس نظر من 14 ساله زیباست . از روی سن خودش لباس جدید را مناسب یا نامتناسب میدونست . که باعث شد هربار من سلیقه آن را تن کنم نه سلیقه خودمو ..... و درآخر که به نظر آن لباس میپوشیدم میگفت .... تو       دیگر        بزرگ       شده   ای   این مناسب توست . الان در سن 24 سالگی هستم و از خرید لباس نو ترس دارم . حق داره ذهنم بترسه چون ذهن من خیلی وقته که مریضه (به قول خودمون آره من روانیم)

  • ۹۵/۰۳/۰۱
  • محمد مسعود جوان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی