جوانی به وسعت یک روح پیر

هم صحبتی با دنیای وب ، غریبه ترجیح داده میشود به آشنا

جوانی به وسعت یک روح پیر

هم صحبتی با دنیای وب ، غریبه ترجیح داده میشود به آشنا

  • ۰
  • ۰

پسر خوب

اول خدارا شکر میکنم که پسرم - اگه دختر بودم که الان بجای در خانه نشستن و درددل پست کردن داشتم از آب حوض تیمارستان تشنگیم را رفع میکردم . پسر خوب در چهار چوب خانواده من اینه که ... درس خون باشه ، نماز خون باشه . دیر وقت نره بیرون اگه بیرونه زود بیاد خونه ... هراتفاقی در کوچه افتاد بیاد بگه ... . فرض کنید من در بیرون از خانه مثلا سر کوچه ما قهوه فروشی است من یک قهوه میخورم و میام خونه خب ...... بویه قهوه میدم .... مادر بزرگم چرا قهوه میخوری ؟ من : مگه خوردن قهوه عیبی داره ؟ مادربزرگ : فلانی معتاده قهوه زیاد میخوره ...و من باز یک درجه به بیماری روانیم اضافه میشه .....

  • ۹۵/۰۳/۰۱
  • محمد مسعود جوان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی