جوانی به وسعت یک روح پیر

هم صحبتی با دنیای وب ، غریبه ترجیح داده میشود به آشنا

جوانی به وسعت یک روح پیر

هم صحبتی با دنیای وب ، غریبه ترجیح داده میشود به آشنا

  • ۰
  • ۰

تفریح یک جوان

وقتی تنها باشی ، (البته منظور من از تنهایی صرفا نداشتن دوست از نوع جنس مخالف نیست) تنهایی برای من دوستانیست که الحق خوب بودند ، فکر - رفتار - عقاید - روح - پاکی داشتند . اما حالا نیستند قاضی هم نیستم که بگم من باعث تنهاییم هستم یا اونها البته قصدی هم ندارم که از دست دوست بنالم . به هرحال از لحاظ هم صحبتی با جمع در نقطه ای هستم که با خودم حرف میزنم - خانواده هم دارم اما ..... تازه بحث میخواد شروع بشه ..........

  • ۹۵/۰۲/۳۱
  • محمد مسعود جوان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی