جوانی به وسعت یک روح پیر

هم صحبتی با دنیای وب ، غریبه ترجیح داده میشود به آشنا

جوانی به وسعت یک روح پیر

هم صحبتی با دنیای وب ، غریبه ترجیح داده میشود به آشنا

  • ۰
  • ۰

راستی

راستی اگه وقت شد از خاطرات شیرین کودکی و خورشت قیمه بر روی سقف خانه هم میگم . ای کاش زودتر یه فرجی بشه .... من واقعا روانپزشک لازمم .......یکمم از خاطرات مچ گیری های پی در پی خانوادم میگم که همیشه به کاه دان میزدند . من زن نمیگیرم چون منم قطعا زن و بچمو روانی میکنم ...... اصلا نمیدونم چرا اینا را میگم ..... پاشو پاشو نمازتو بخون ...... الان میام ............ هه پسر خوب نماز درس خواب . با دوست بیرون ؟ اصلا تمام مردم میخواهند منو گمراه کنند ..... خدا خدا من اگه کافرم شدم بدون تو که خانوادم تورو بد نشون من دادند . مذهبیند خانوادم خدا رحم کند .....

  • ۹۵/۰۳/۰۳
  • محمد مسعود جوان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی