جوانی به وسعت یک روح پیر

هم صحبتی با دنیای وب ، غریبه ترجیح داده میشود به آشنا

جوانی به وسعت یک روح پیر

هم صحبتی با دنیای وب ، غریبه ترجیح داده میشود به آشنا

  • ۰
  • ۰

گفتم آرامش ..... آره من فقط آرامش میخوام ...  تابحال آزارمم به هیچ کسی نرسیده . اگه کسی پیدا شد از من بد دیده باشه بهش جایزه میدم . -- اگه هم کسی اتفاقی این وب را دیدو خوشبختانه دکتر روانپزشک هم میشناخت . حتما اون دکتر را بمن نشان بده ممنونش میشم . من در مذهبی خانواده ام جز شک ندیدم که اگه شک ها به من را بخوام براتون بگم خودش چند گیگ هاست نیاز داره ...

  • ۹۵/۰۳/۰۳
  • محمد مسعود جوان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی